Recent Posts

سه‌شنبه، آبان ۲۲، ۱۳۸۶

سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت


دیروز رئیس جمهور تروریست ولی فقیه در دانشگاه علم و صنعت سخنرانی کرد و طبق معمول دست‌چین‌های گروه بسیجی و حراست ؛ و خودی‌ها را آورده بودند . و با تعطیلی کلاس‌ها از قبل مانع تجمع مخالفان در محل سخنرانی احمدی‌نژاد شدند .
فقط کسانی که دارای کارت مخصوص ورود بودند می‌توانستند به محل سخنرانی بروند و همینطور 3 تن از دانشجویان معترض که در بیرون محوطه دانشگاه بودند بازداشت و به محل نامعلومی منتقل می‌کنند . نکته‌ای جالبی که درعکسهای این مراسم دیده می‌شد پوسترهای « کارت دانشجویی » احمدی نژاد بود که در دستان بسیجیان دیده می‌شد که ما نفهمیدیم منظورشان چیه !!
که البته من تا این کارت دانشجویی را دیدم گفتم بهتر است ماهیت و هویت واقعی این جانی را به روی این کارت دانشجویی
بیاوریم . و هدایتش کردم به فتو شاب .

آخوند رفسنجانی که بخوبی می‌داند نظام و پرونده هسته‌ای نظام بروی یک گسل عمیق قرار دارد و فرو ریختن آن حتمی است بشدت احساس خطر کرده و چند روز پیش شرایط را بحرانی و خطرناک خوانده , و به جانوران نظام هوشتار خطر داده بود
و احمدی‌نژاد هم در دانشگاه علم و صنعت تعارف را کنار گذاشت و به رفسنجانی و دار و دسته رقیب خود پاسخ داد و آنها را
خائن و جاسوس بیگانه‌گان خواند و گفت اطلاعات هسته‌ای درون نظام را به بیرون می‌دادند و خواستار فشار تحریم‌ها هستند
حالا باز اینجا هم ما نفهمیدیم شفافیت پرونده هسته‌ای ایران برای مصاف صلح آمیز را قبول کنیم یا پروند‌های جاسوسی روی میز دادگاه‌های قضایی ایران را !! اگر شفافیت است پس جاسوسی چیست ؟؟

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Mohandes :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات: